2011. január 29., szombat

Gólyahír...

Ma éjjel 23 óra 10 perckor 2250 grammal megszületett.
Hogy ki??? Hát a makró fotózáshoz szükséges egyik hasznos kellék. Neve: Babzsák.
Már régóta terveztem, hogy nekem is lesz, de most láttam elérkezettnek az időt és mostanra sikerült beszereznem hozzá a legszükségesebb kelléket a műanyag granulátumot. Miért pont azt? Mert nem megy bele a zsiszsik, nem ázik el, jól alakítható, bár van hátránya is mégpedig az, hogy picit nehéz. Nem volt túl nehéz létrehozni, de nagyon élvezetes.
Néhány kép a készítéssel kapcsolataban és a végeredmény.
Ilyen belülről:


Előlről:


Hátulról:


És már állni is tud:


Apukájával: (ő segített feltölteni a kicsikét)


És találtam egy újabb felhasználási lehetőséget is, amennyiben az ember egy kicsit megpihenne:

4 megjegyzés:

  1. ügyi vagy :-)
    lenne egy buta kérdésem: mire kell ez a makrózáshoz?

    VálaszTörlés
  2. Erre teszem a fényképezőgépet, hogy ne mozduljon be a kép...:)
    Az állvánnyal macerásabb lenne, mert nehezebb beállítani, meg ez könnyebben mozgatható csak beteszem a hátizsákba és mindig kéznél van...:)

    VálaszTörlés
  3. erre a felhasználásra nem is tippeltem :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó ötlet, hogy megcsináltad. Használd sikerrel!
    Az enyém babbal van töltve, vagyis paszullyal. Mi az a zsiszsik? Remélem az enyémben nincs olyan izé...zsiszsik vagy mi...

    VálaszTörlés