2011. január 17., hétfő

Erdőn mezőn...

Kalandtúrára indultam a vasárnapi jó idő tiszteletére. Szándékaim szerint, szerettem volna az erdőben vadakat fotózni, de sajnos ezt a szándékomat a vadak nem vették komolyan...
A közelmúltban elolvadt nagymennyiségű hó megtette a hatását néhány méter után már én is szerves része voltam az erdőnek (úgy néztem ki, mint egy vaddisznó).:D Nem állítottam soha, hogy egy tájékozódási zseni vagyok -mivel a térkép olvasást is úgy kezdem, hogy megfordítom a térképet -, de most bebizonyosodott, hogy akár hónapokat is képes lennék bolyongani egy 1 négyzetkilométeres területen és nem tünne fel, hogy még mindig ugyan ott vagyok:) Na, mindegy fotózni szerettem volna, de nem nagyon sikerült. De az erdő varázsa, a csendje és hangulata akkor is megérte. Több órás bolyongás és a sár tökéletesen kikapcsolt és elfárasztott, de nagyon jó érzés. Készítettem néhány képet, de ezek inkább csak emléknek jók, hogy a hangulatot felidézzék máskor is.


Majd az egyik etetőt jól megrakták silóval, a kellemesen savanykás erjedt szagot messziről lehetett érezni. Odamentem a közelébe, hátha szerencsém lesz...
Megmutatom milyen nagyvadat sikerült fotóznom!




Már feladtam a várakozást és lassan ballagtam a kijárat felé, amikor nagyon messze egy les mögött megláttam valamit. Azt hittem nem jól látok...de mégis. Muflon kosok tétováztak a sűrűben. Persze tudtam, hogy nem fognak megvárni és modellt állni nekem, de azért megpróbáltam közelebb menni hozzájuk...Nem sikerült. Ennyi lett a nagy fogásból:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése