2011. január 20., csütörtök

Budakeszi vadaspark...


Kicsit most szégyenkezem...
1976-ig Budakeszin laktam és mindig is nagyon szerettem ezt a várost. A költözés után is igyekeztem kapcsolatba maradni Budakeszivel, mivel ide jártam gimibe. Ez nem annyira lényeges, de az már igen, hogy most is csak 20 percre lakom ettől a helytől és ennyi lehetőség mellett sem voltam még a Budakeszi határában elhelyezkedő Vadasparkban...egészen tegnapig.
Természetesen ez nem az igazi vad és természetes közeg, de sokkal több köze van a természethez, mint gondoltam. Nagyon sajnálom az állatokat, amelyek állatkertekben élnek, itt ez az érzés azért annyira nem volt jellemző. Viszonylag természetes közegben élhet az a néhány állat, amit sokan csak ilyen körülmények között láthatnak vagy TV-ben esetleg könyvben.

http://www.vadaspark-budakeszi.hu/


Nagyon szép sétát tettem és közelről sikerült megnéznem azokat az állatokat, amelyeket nagyon szívesen fotóznék a szabadban, természetes élőhelyükön is.
Néhány kép az ott látott állatokról.











Egy kis séta, csodaszép állatok, szép napsütés és kellemes környzet...szép program.

4 megjegyzés:

  1. Remek minőségű fotók. Egyedül a borz(remélem az) lett picit életlen, gondolom jó távol volt tőled és félt is.
    Én is ugyanígy vagyok az ivói vadasparkkal, de ami késik nem múlik...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy idelátogattál. Sajnos a borznak nagyon sűrű szövásű volt a kerítése nem lehetett rázoommolni.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó sorozat! kedvet kaptam a parkhoz, bár most jó ideig tuti nem tudom látogatni - MO-i villámlátogatásaim nem elegendők ehhez :-( de ami késik, nem múlik :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. Akkor addig, még néhányat felderítek Neked...:)

    VálaszTörlés