2011. március 10., csütörtök

Ökörszem..

A mai napra is volt egy kis örömöm korán reggel. Álmosan iszogattam a kávémat a teraszon, amikor megláttam hogy a terasz előtti tuja mozog. Majd pár pillanat múlva előbújt a mozgás okozója, egy kis ökörszem. Magamra öntöttem a kávémat és óvatosan beosontam a fényképezőgépemért. Általában úgy szokott lenni, hogy mire visszamegyek a téma husss elrepül, de most megvárt. Sajnos nem tudtam nagyon állítgatni a gépet csak kattintottam, hogy legalább legyen valamilyen kép, ez persze látszik is a kép minőségén. De nagyon örültem, mert ezek szerint itt laknak az udvarba és remélem itt is fognak tojni. Akkor, majd gyakrabban bújnak elő etetni a kicsiket.

3 megjegyzés:

  1. mindkettő kép jó, de az első tetszik jobban :-) remélem, meglátogat még, hogy többet tudjad fotózni :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Vivi, hogy benéztél. Ma reggel is hallottam ahogyan ének órát tartott, de a reggeli rohanásban nem volt időm nyomozni, hogy most éppen hol is lakik. De a 3 tuja valamelyikén, ami az udvarban áll, az biztos.:-)

    VálaszTörlés
  3. Kicsi drága..még nem volt alkalmam lencsevégre kapnom,ritkán mutatkozik.Most találtam rá a blogodra...
    Nem tudom emlékszel e rám a Fotósok Világa oldalról norbus30 nick néven..!?
    Én most bütykölöm a blogomat,még gyerek cipőben jár,de van pár kép már feltöltve,ha gondolod benézhetsz..
    Üdv Norbi

    VálaszTörlés